Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Presentación del libro "Mann-U-Mittu" de Costante Álvarez

Horario 19.30 - Actividad gratuita. Tendrá lugar en la Sala de Conferencias del Centro de Cultura Antiguo Instituto. Organizador: FMCE y UP
Manuu
Nel tiempo de l´Asturies primera, los castros d´Ar-Bás y Kórnel tan en peligru. Dende los requexos más llonxanos aporten noticies de mieu y sangre.
El druida Aédrics vien avisando al so pueblu, pero cuando los castros dela redolada son atacaos, el magu saldrá a la gueta de salvación pa la xente de so. Nel camín atopará a otros magos, guerreros, muyeres guapes, peligros...

Costante Álvarez (Xove, Xixón, 1958) ye llicenciáu en Biología y en Drechu por la universidá d´Uviéu. Miembru históricu de Conceyu Bable Xixón. Ye pioneru nel usu de la rede Internet pa espublizar artículos y creación lliteraria propio, y en 1996 entama la primer cibernovela n¿asturiano, por entregues o capítulos: Lliendes de l´Asturies primera, xerme de la novela qu¿agora se publica.